FAQ czyli Często Zadawane Pytania

 

1. Wypełniłem i odesłałem wniosek. Co jeszcze muszę zrobić, aby otrzymać pożyczkę?

Abyśmy mogli zweryfikować Twoje dane, powinieneś przekazać ze swojego rachunku bankowego, który podałeś podczas rejestracji, 1 gr podając w tytule przelewu:

„Akceptuję warunki Ramowej Umowy Pożyczki DoPozyczka.pl z załącznikami”. Pamiętaj, aby korzystać wyłącznie ze swojego rachunku, ponieważ właśnie na niego, w przypadku pozytywnej decyzji, zostanie przelana kwota pożyczki. Opłatę rejestracyjną uiszczasz tylko raz – przy pierwszym wniosku.

 

2. Na jaki rachunek bankowy powinienem przekazać 1 gr?

Nr rachunku zostanie Ci podany w zależności w jakim banku Ty posiadasz konto. Zostanie on wyświetlony po pozytywnej weryfikacji Twojej aplikacji o pozyczkę.

 

3. Jaką kwotę pożyczki mogę otrzymać składając wniosek po raz pierwszy?

Pierwsza pożyczka może być udzielona na kwotę do 1500 zł na okres od 5 do 90 dni.

 

4. W jaki sposób mam spłacić pożyczkę?

Spłaty pożyczki możesz dokonać za pośrednictwem banku internetowego, w placówce Poczty Polskiej lub w filii banku.

Nr rachunku do spłaty dostaniesz po wypłacie pożyczki na Twoje konto.

 

5. Co powinienem zrobić, jeśli nie mogę zwrócić pożyczki w terminie?

Jeżeli nie jesteś w stanie zwrócić pożyczki w wyznaczonym terminie, masz możliwość przedłużenia terminu jej spłaty. W tym celu należy skontaktować się z działem obsługi klienta: kontakt@dopozyczka.pl

 

6. Czy mogę jednorazowo wziąć w DoPozyczka.pl kilka pożyczek?

Nie, możesz otrzymać tylko jedną pożyczkę. Kolejna jest udzielana po spłaceniu poprzedniej.

 

7. Jak długo po spłaceniu jednej pożyczki mogę otrzymać następną?

Następną pożyczkę możesz otrzymać zaraz po spłaceniu poprzedniej.

 

8. Kiedy pieniądze pojawią się na moim koncie?

Gdy tylko dokonamy weryfikacji Twojego wniosku, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą telefonicznie. W przypadku pozytywnej decyzji kwota pożyczki zostanie przelana na Twój rachunek bankowy w ciągu 15 minut.

 

9. Czy mogę otrzymać pożyczkę wysyłając SMS?

Niestety, nie ma takiej możliwości.

 

10. W jakich sytuacjach mogę nie otrzymać pożyczki?

Pożyczka nie zostanie Ci udzielona, jeśli dane, które podałeś przy rejestracji, okażą się nieprawdziwe lub jeśli nie posiadasz źródła dochodu, niezbędnego do spłaty pożyczki.

 

11. Czy potrzebne jest poręczenie lub zastaw, aby otrzymać pożyczkę?

Nie, nie wymagamy żadnych zabezpieczeń.

 

 


Informujemy, że działamy w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o kredycie konsumenckim.

Maksymalna wysokość i okres pierwszej pożyczki to 2000 zł i 2 miesiące. Opłata rejestracyjna, która jest niezwłocznie zwracana wnioskodawcy, wynosi 1 grosz (gdy Klient dokonuje opłaty rejestracyjnej na konto w jednym z banków, w którym Spółka posiada swoje konto) lub 1 złoty gdy Klient korzysta z systemu szybkich płatności. Reprezentatywny przykład dla pierwszej pożyczki: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) to 0% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 2000 zł; całkowita kwota do spłaty 2000 zł; oprocentowanie stałe w skali roku 0%; całkowity koszt pożyczki 0 zł; umowa na 60 dni. Reprezentatywny przykład dla kolejnej pożyczki: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) to 73% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1500 zł; całkowita kwota do spłaty 2265 zł; oprocentowanie stałe w skali roku 0%; całkowity koszt pożyczki 765 zł; umowa na 9 miesięcy. Stan na 05.01.2017. Przyznanie pożyczki zależy od wyniku oceny zdolności kredytowej wnioskodawcy.

Pożyczkodawcą jest Mini Money sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, NIP 5272774474, REGON 364938313, KRS 0000627479.

Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporu wynikającego z umowy zawartej pomiędzy konsumentem a Mini Money sp. z o. o. jest Rzecznik Finansowy. Kontakt do Rzecznika Finansowego oraz szczegółowe informacje dotyczące postępowania dostępne są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.

W celu rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Mini Money sp. z o. o. a konsumentem, istnieje także możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, dostępnej tutaj. Platforma ODR ułatwia niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.